zgrzytanie przy załączaniu w wentylatorze nawiewu

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • dagmarastremel
    Classic
    • 2011
    • 37

    zgrzytanie przy załączaniu w wentylatorze nawiewu

    Zamieszczone przez lilo
    przyjedziemy całą chmarą
    lilo, moga być nawet dwie chmary :diabelski_usmiech
    moje aukcje allegro :
    http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=2832058
  • marcink_1
    Rider
    • 2010
    • 312

    #2
    zgrzytanie przy załączaniu w wentylatorze nawiewu

    Witam.
    Od jakiegoś czasu zauważyłem, że jak wyłącze wentylator, a później go włączam, to przez moment słychać jakieś zgrzytnięcie. Mam w związku z tym pytanie do Was czy też tak macie?
    Mam samochód na gwarancji, więc pewnie zgłoszę to do ASO w wolnym czasie. Jednak czy dużo będzie trzeba rozbierać żeby sie dostać do tego wentylatora???.

    Pozdrawiam
    Marcin

    Komentarz

    • radaralpin
      Ambiente
      • 2009
      • 127

      #3
      to 1 z silniczków jesli masz klime
      jesli w okolicach schowka słychać dziwny dzwięk jakby coś chrobotało albo się ślizgało

      Vag wypluje takie błędy

      603 Siłow.klapy przestrzeni dol./odmraż.-V85
      uszkodzenie
      1271 Silnik sterujący klapy temperatury-V68
      uszkodzenie
      1272 Silnik sterujący klapy centralnej V70
      uszkodzenie - BŁĄD SPORADYCZNY
      1274 Silnik sterujący klapy przepływu powietrza-V71
      uszkodzenie

      VAG w takim przypadku zwykle pokazuje, że jest to błąd "603 - Silnik klapy nawiewu / odmrażania V85". Miałem podobny problem, jednak mechanicy skasowali ten błąd i na razie wieje OK.

      Proponuję podjechać do kogoś kto ma VAGa w okolicy, zdiagnozować i wykasować. Cóż, słyszałem że jeśli problem powtarza się to ten silnik jest do wymiany.
      komputer pokaze jaki to silniczek

      z tego co pamietam


      pozdro

      radar
      radar
      zwykły tdi po raz czwarty
      Octavię Tour pierwszej generacji wyprodukowano w liczbie aż 1 442 126 egzemplarzy

      Komentarz

      • marcink_1
        Rider
        • 2010
        • 312

        #4
        Mam klimatyzację ale pólautomatyczną i jest to napewno wentylator. Pojadę do ASo i im to zgłoszę tylko boję się żeby czegoś nie popsuli przy rozbieraniu. Dlatego pytam czy dużo trzeba rozbierać aby się do niego dostać???

        Komentarz

        • radaralpin
          Ambiente
          • 2009
          • 127

          #5
          brzydko mówiac "rozbierania jest w ciul" żeby sie tam dostać

          silniczek pewnie by cie kosztował ze 450

          wiec jak jest na gwarancji to niech dłubią i naprawiają jak widac to nagminny problem

          i pilnuj tych pseudo mechaników z "łódzkich skód" bo zaczna od odkręcania chłodnicy albo tłumika

          ;-)))

          najlepszego
          radar
          zwykły tdi po raz czwarty
          Octavię Tour pierwszej generacji wyprodukowano w liczbie aż 1 442 126 egzemplarzy

          Komentarz

          • marcink_1
            Rider
            • 2010
            • 312

            #6
            Zamieszczone przez radaralpin
            brzydko mówiac "rozbierania jest w ciul" żeby sie tam dostać

            silniczek pewnie by cie kosztował ze 450

            wiec jak jest na gwarancji to niech dłubią i naprawiają jak widac to nagminny problem

            i pilnuj tych pseudo mechaników z "łódzkich skód" bo zaczna od odkręcania chłodnicy albo tłumika

            ;-)))

            najlepszego
            Właśnie się tego boję żeby czegoś nie popsuli. Gdyby się to nie pogłębiało, to wolałbym żeby nic nie grzebali ale jeżeli ma się popsuć całkiem po gwarancji, to lepiej to naprawić.

            Pozdrawiam
            Marcin

            [ Dodano: Sob 05 Mar, 11 12:40 ]
            Temat można zamknąć, to nie wentylator chrobocze a klapka od regulacji ciepłego i zimnego powietrza. Pozwoliłem sobie otworzyć nowy temat z bardziej aktualnym tytułem. Jeżeli ktoś ma jakieś rady dla mnie to proszę pisać w nowym wątku.

            Dzięki za pomoc i pozdrawiam
            Marcin

            Komentarz

            • radaralpin
              Ambiente
              • 2009
              • 127

              #7
              pisałem o klapkach błedach
              chyba trafnie
              radar
              zwykły tdi po raz czwarty
              Octavię Tour pierwszej generacji wyprodukowano w liczbie aż 1 442 126 egzemplarzy

              Komentarz

              Pracuję...